Voldsomt færdselsuheld – bil påkørt autoværn

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil er søndag aften kørt ind i et autoværn på Vejlevej i Kolding.
Brandvæsnet er på stedet, hvor oprydningsarbejdet er i gang.
Den påkørende bil er i ulykken blev voldsomt skadet, så bilen skal fragtes der fra.

Annonce
Annonce
Annonce