Uheld ved Kolding skaber kø mandag morgen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der har mandag morgen været et uheld på E20, E45 Sønderjyske Motorvej, fra Kolding V mod Kolding N mellem Kolding Vest og Bramdrupdam.

Der er vejhjælp på stedet, hvilket har betydet kødannelse. Forventes tidligst afsluttet klokken 08:15.

Annonce
Annonce