Bil påkørt lysmast i Rødovre – kørt med eskorte til hospitalet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bilist er natten til søndag kørt galt og har påkørt en lysmast og stensætning på Roskildevej i Rødovre.
Bilisten er med eskorte blevet kørt til hospitalet.

Politi og redning er på stedet hvor vejen er delvist spærret, under rednings/oprydningsarbejdet.

Annonce
Annonce