Uheld på motorvej: Nødspor er spærret!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er sent fredag eftermiddag sket et færdselsuheld på Østjyske Motorvej ved Horsens, som giver problemer for trafikken.

Vejdirektoratet skriver på trafikinfo.dk:

“E45 fra Aarhus mod Vejle mellem <55> Horsens N og <56b> Horsens C. Kø, Forlænget rejsetid: 10-30 min. Køen skyldes et uheld ved Horsens C. Til og med i dag kl. 17:31.”

Annonce
Annonce