Uheld på motorvej: Der er HELT spærret

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er tidligt torsdag eftermiddag sket et færdselsuheld på Vestmotorvejen ved Sorø, som giver store gener i trafikken.

“Der er tale om en lastbil, der er kørt ind i autoværnet. Føreren er kørt til skadestuen. Han er lettere tilskadekommen,” siger vagtchef hos Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, Morten Kronbo, til presse-fotos.dk

Vejdirektoratet skriver på trafikinfo.dk:

“E20 Vestmotorvejen, fra Ringsted mod Halsskov mellem serviceanlæg Tuelsø Nord og Sorø <37>. Uheld, politi og redningsmandskab er på vej. Uheldet forventes overstået tidligst kl 14:40.”

P4 Trafik skriver på Twitter:

“Uheld på Vestmotorvejen i retning mod Fyn. Der er lige nu helt spærret lige før frakørslen til 37 Sorø. Voksende kø på stedet og redning på vej.”

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce