Tog holder stille: Busser er på vej!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er indsat togbusser på en helt central strækning i landet, hvor der ikke kører tog.

Det gælder strækningen mellem Odense og Fredericia.

DSB skriver på X (det tidligere Twitter):

“Togene holder i øjeblikket stille mellem Fredericia St. og Odense St. Togbusserne er på vej men ingen tidshorisont på, hvornår de er fremme. Det skyldes politiets arbejde ved Holmstrup.”

Annonce
Annonce
Annonce