Rullende blokade fra Nordjylland: Lastbiler kører med 40 km/t på motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag formiddag er mange lastbiler kørt ud på motorvejen syd for Aalborg. Strategien er den samme som fra i morges, hvor man kører ned på motorvejen og sætter hastigheden helt ned til 40 kilometer i timen.

Denne blokade har givet en del kø på strækningen, hvor bilisterne kører langsomt efter de store køretøjer.

Annonce
Annonce
Annonce