Røg ind i lejlighed

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En beboer på Brogade i Ringsted tilkaldte fredag aften brandvæsenet, da der kom røg ind i anmelderens lejlighed.

Det er ikke lykkedes at få en kommentar fra Midt- og Vestsjællands Politi i forhold til, hvad der er sket, og om der eventuelt er nogen tilskadekomne.

Annonce
Annonce