Røg fra udbrændt hus: Brandvæsnet rykker ud igen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Onsdag aften måtte brandvæsnet igen ud til Hesnæsvej i Moseby på Falster, hvor der begyndte at ryge fra et udbrændt hus.

Huset var gået op i flammer onsdag morgen, hvor brandvæsnet var massivt til stedet og fik slukket for flammerne i huset.

LÆS OGSÅ: HUS OVERTÆNDT PÅ FALSTER – FLAMMERNE VÆLTER OP

Onsdag aften begyndte det så at ryge igen, og derfor har brandvæsnet og politiet været på adressen, hvor man har sikret, at branden ikke blusser op.

Annonce
Annonce