Røg fra silo – men aarhusianere kan tage det roligt

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet var fredag formiddag massivt til stede på Oliehavnsvej i Aarhus, hvor der var røg fra en silo.

Men alle kan tage det roligt.

Både politi og brandvæsen fortæller til presse-fotos.dk, at der var tale om en øvelse.

Annonce
Annonce
Annonce