Redningshelikopter landet ved boldbaner

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En redningshelikopter er mandag eftermiddag landet ved Røde Stjerne Fodboldklub i Odense.

En ambulance er også ankommet til stedet, hvor redningsmandskabet netop er kommet ind på græsarealet.

Annonce
Annonce