Politiet undersøger bil ved Kolding sygehus

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En patrulje var tirsdag morgen i gang med at undersøge en bil ved Kolding Sygehus, hvor en hund sad på bagsædet.

Politiet var til stede i noget tid, før de foretog et opkald og kørte fra stedet igen. Det vides ikke, hvorfor politiet valgte at undersøge bilen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce