Politi og brandvæsen ankommet til oliespild på benzintank

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag aften er politiet og brandvæsnet ankommet til Silkeborgvej i Åbyhøj, hvor der er sket er oliespild.

Der har været tale om et mindre oliespild, som brandvæsnet hurtigt fik klaret.

Der er blevet hældt kattegrus på asfalten, hvorefter mandskabet er kørt fra adressen.

Annonce
Annonce