Personpåkørsel i Rungsted: Ingen Øresundstog!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er lørdag aften sket en personpåkørsel på Rungsted Kyst Station, som gør, at Øresundstogene er indstillede mellem Nivå og Klampenborg/København.

Nordsjællands Politi bekræfter over for presse-fotos.dk, at en person er afgået ved døden i forbindelse med personpåkørslen.

DSB har indsat togbusser mellem Nivå og Klampenborg resten af lørdagen.

Du kan se, hvordan de afgår ved at klikke HER.

Annonce
Annonce
Annonce