Oliespild i Espergærde

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er torsdag eftermiddag sket et oliespild på Sankt Georgs Vej i Espergærde.

Helsingør Kommunes Beredskab har været rykket ud for at lægge kattegrus på vejen, så den kan blive farbar igen.

Annonce
Annonce
Annonce