Mercedes gået op i flammer midt i boligkvarter

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Natten til tirsdag er en sort Mercedes gået op i flammer i boligkvarteret ved Espergærde Station.

Bilen er brændt helt ud, men flammerne har ikke spredt sig til de nærliggende biler.

Det er endnu uvist, hvordan branden er opstået, men brandvæsnet har fået slukket på stedet, der er hældt kattegrus over den spildte olie på parkeringspladsen.

Annonce
Annonce
Annonce