Mand reddet ned fra tag: Kørt på sygehus

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En mand måtte fredag ved middagstid reddes ned fra et tag på Vestergade i Guderup nær Nordborg på Als.

Manden var kommet til skade under arbejde på taget.

Han blev fragtet til sygehus i ambulance.

Syd- og Sønderjyllands Politi bekræfter at have hørt om episoden, men deres tilstedeværelse var ikke nødvendig.

Annonce
Annonce
Annonce