Lastbil væltet i Skibby

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En lastbil væltede onsdag formiddag, da den kørte i grøften ved en mark på Bonderupvej ved Skibby i Hornsherred.

Lastbilen blev efterfølgende bjærget.

Det vides ikke, om der er sket personskade.

Annonce
Annonce