Kæmpe-kø på motorvej: Spor er spærret!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er sent fredag eftermiddag opstået en enorm kø på Fynske Motorvej i retning mod Sjælland efter et uheld.

Vejdirektoratet skriver på trafikinfo.dk:

“E20 Fynske Motorvej fra Odense mod Knudshoved mellem Odense og <48> Tietgenbyen. Uheld, Spor spærret.”

P4 skriver på X (det tidligere Twitter):

“Uheld på E20 Fynske Motorvej i retning mod Sjælland mellem Motorvejskryds Odense og 48 Tietgenbyen. Det venstre spor er spærret, og politi og redning er på stedet. Der er voksende kø tilbage til 50 Odense SØ.”

Annonce
Annonce