Højresvingsulykke: Bilist rammer knallert

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Politi og ambulance og er tirsdag eftermiddag tilstede efter et færdselsuheld på Strandby Kirkevej nær Esbjerg.

“Vi modtog anmeldelsen kl. 16.06. Der er tale om en højresvingsulykke, hvor en bilist rammer en knallertkører. Men der er udelukkende tale om materiel skade. Der er ingen personer, der er kommet noget til,” fortæller vagtchef hos Syd- og Sønderjyllands Politi, Michael Karlsen, til presse-fotos.dk

Trafikken kører som normalt i området.

Annonce
Annonce
Annonce