Fiskerbåd sprang læk: Helikopter og redningsfartøjer måtte hjælpe

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Både en redningshelikopter og flere både fra redningsstationen måtte søndag eftermiddag hjælpe til, da en fiskerbåd sprang læk nord for Skagen og måtte følges i havn.

“Det var en længere aktion. Vi modtog anmeldelsen omkring kl. 15.00, og vi sendte en helikopter afsted. Redningsstation Skagen hjalp også til med både, der ligesom helikopteren kunne følge båden i land,” oplyser Forsvarets Operations Center til presse-fotos.dk

Operationscentret siger dog også, at der ikke på noget tidspunkt for alvor har været fare på færde i forhold til, at fiskerbåden kunne risikere at synke efter at være sprunget læk.

Annonce
Annonce
Annonce