Solouheld i Aarhus: Politi og ambulance til stede

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er mandag eftermiddag sket et færdselsuheld på Ryhavevej i det nordvestlige Aarhus.

“Der er tale om et solo-uheld med en motorcyklist,” fortæller kommunikationsmedarbejder ved Østjyllands Politi, Jakob Christiansen, til presse-fotos.dk

Opdatering kl. 17.40: Vagtchef ved Østjyllands Politi, Flemming Lau, tilføjer:

“Motorcyklisten bremsede hårdt op og væltede, men han kom ikke alvorligt til skade i forbindelse med uheldet.”

Annonce
Annonce
Annonce