Færdselsuheld: Cyklist kørt på hospitalet efter sammenstød

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En cyklist er kørt på hospitalet efter tirsdag aften at være ramt af en bilist på Tarp Hovedvej i Tarp nær Esbjerg.

“Cyklisten klagede over smerter i skulderen efter påkørslen og er derfor kørt til undersøgelse på hospitalet,” fortæller vagtchef Richard Borring, Syd- og Sønderjyllands Politi, til presse-fotos.dk

De nærmere detaljer – herunder køn og alder på bilisten og cyklisten – har politiet ikke i skrivende stund.

Annonce
Annonce