Dieselspild fra båd

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er sent onsdag eftermiddag sket et spild af dieselolie fra en båd ud for Åhave Allé i Silkeborg.

Midtjysk Brand & Redning bekræfter over for presse-fotos.dk, at de i skrivende stund arbejder på stedet med at få suget olien op.

“Men det er ret udramatisk,” fortæller vagtchefen.

Annonce
Annonce
Annonce