Brandvæsnet rykker ud til Badehotel

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er ankommet Strandpromenaden i Esbjerg, hvor de har ryddet oliespild fra parkeringspladsen.

Oliespildet er kommet fra en lastbil på parkeringspladsen, men der er nu ryddet op.

Annonce
Annonce
Annonce