Brandalarm i højhus

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandalarmen lød tirsdag eftermiddag i Nordeas højhus på Frederiks Plads i Aarhus.

Østjyllands Brandvæsen kom til stedet, men da de hverken kunne finde ild eller røg, returnerede de til stationen.

Annonce
Annonce
Annonce