Bil kørt ind i helleanlæg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Midt- og Vestjyllands Politi blev tidligt tirsdag kaldt til Skjernvej i Arnborg, hvor en bil var kørt ind i et helleanlæg.

Der skete dog ingen personskade i forbindelse med påkørslen.

Annonce
Annonce