Arbejdet ved væltet silo forsætter en uge efter kollaps

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Den 13. april væltede en stor silo på Aarhus Havn. Siloen indeholdte flere tons hestebønner, som væltede ud på asfalten da siloen væltede.

LÆS OGSÅ: SILO MED HESTEBØNNER KOLLAPSET I AARHUS HAVN

Over en uge efter, er man fortsat i gang med at rydde de mange hestebønner. Lørdag formiddag blev siloen fjernes helt, og arbejdet vil fortsætte gennem weekenden.

Annonce
Annonce