Brand på gård: Der var megen røg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er lørdag eftermiddag ankommet til en gårdbrand i Vorbasse i Sydjylland. På Skjoldbjergvej er der en del røg fra branden på gården, men der er ikke tale om nogen fare for beboerne.

Brandvæsnet har været på stedet i længere tid og har netop fået styr på situationen.

Annonce
Annonce
Annonce