1. maj i Esbjerg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Det er blevet 1. maj og det betyder, at mange mennesker fejrer Arbejdernes Internationale Kampdag. Også i Esbjerg er mange mennesker mødt op i Vognsbølparken på Gl. Vardevej.  Her står den på musik, højt humør og hygge.

Men der vil også være en del budskaber at se fra både Lossklubben Esbjerg og FOA.

Annonce
Annonce