Lå værgeløs på jorden: Mand tæsket ihjel, mens han blev holdt fast

Spar-købmand omringet af ambulancer: Lægehelikopter lander
Illustrationsfoto
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

To mænd på 46 og 25 år er sigtet for vold med døden til følge.

Det sker, efter en mand lørdag aften mistede livet i Harndrup på Nordvestfyn.

De to mænd mistænkes for at have slået offeret adskillige gange i hovedet og på kroppen.

Ifølge sigtelsen fortsatte slagene, mens manden lå værgeløs og blev holdt fast på jorden.

Det skriver Fyens Stiftstidende, som har været til stede ved et grundlovsforhør i dag.

Fyns Politi har her til aften ingen kommentarer til sagen.


Annonce
Annonce
Annonce