Beredskabsstyrker rykker ud i Horsens

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Se billeder fra udrykningen i Horsens nederst i artiklen

Mandag eftermiddag ved 16-tiden er Sydøstjyllands Politi og brandvæsenet til stede på Allegade i Horsens.

Her er beredskabet rykket ud i flere udrykningskøretøjer efter meldinger om brand.

Ifølge den indledende anmeldelse er der tale om bygningsbrand i en lejlighed.

Fremme på stedet oplyser Presse-fotos.dks udsendte, at beredskabet dog hurtigt har kunne melde situaitonen under kontrol.

Derfor forlod politiet og brandvæsenet adressen relativt hurtigt.

Der er ikke meldinger om nogen større hændelse eller personskade.

Annonce
Annonce