Mand fundet død i vandet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En borger slog onsdag morgen alarm, da der blev fundet en livløs mand ved Vejle. Manden er død.

En mand blev onsdag morgen fundet livløs i vandet ved Sydkajen i Vejle.

Klokken 08.45 blev politiet alarmeret af en borger, skriver Sydøstjyllands Politi på det sociale medie X.

(Artiklen fortsætter under billedet)

Omkring middagstid er der ikke noget at se ved Sydkajen.

– Personen i vandet har vist sig at være en 58-årig mand, der er afgået ved døden, skriver politiet.

Mandens pårørende er underrettet.

Ifølge politiet tyder intet på nuværende tidspunkt på, at der ligger noget mistænkeligt bag dødsfaldet.

/ritzau/

Politiet søger vidner efter en mand i 30’erne tirsdag blev ramt af skud. Han er blevet indlagt.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce