Brandvæsenet til stede på havnen i Klampenborg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Søndag aften ved 20-tiden er Beredskabøst til stede på havnen langs Strandvejen i Klampenborg.

Brandvæsenets tilstedeværelse skyldes ifølge brandfolk på stedet, at man foretaget øvelser i drukneulykker.

Derfor er der altså ikke grund til bekymring for områdets beboere.

Politiet har netop meldt bekymrende nyt ud til offentligheden i sagen om den forsvundne 16-årige Josefine. Hun har nu været væk i flere dage.

Annonce
Annonce