Pas på! Person på løbehjul kører på motorvejen

Illustrationsfoto
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag aften sender Vejdirektoratet en varsel til bilisterne på motorvejen. En person kører på el-løbehjul på vejbanen.

Det skriver Vejdirektoratet på trafikkortet.

Det er en varsel til bilister på O4-KBH fra Ballerup mod Ishøj mellem MVX Ballerup og <4> Albertslund N, skriver vejdirektoratet.

Flere nyheder fra Sjælland

Annonce
Annonce