Ung mand kører ind i mur: Fastklemt i bil

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag eftermiddag er redningsmandskabet blevet kaldt ud til et færdselsuheld, hvor en mand er kørt af vejen og ramt ind i en husmur

Derfor er ambulance og lægebil ankommet til ulykkesstedet på Sidingevej i Vig, hvor manden var fastklemt i bilen.

(Artiklen fortsætter under billedet)

Flere personer er kommet ud til færdselsuheldet, hvor manden er blevet hjulpet ud af bilen og tilset på stedet.

Manden mistede herredømmet over bilen, men han var ikke påvirket af alkohol og havde heller ikke kørt for stærkt.

Han blev hentet af sine forældre og kørt hjem

Annonce
Annonce