Udrykningskøretøjer haster ud til parcelhuskvarter

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mindst fire udrykningskøretøjer fra politi og brandvæsenet er rykket ud til et parcelhuskvarter

Tidligt lørdag aften er Nordsjællands Politi sammen med Frederiksborg Brand & Redning til stede på Fabriksvej i Ølsted.

Her er beredskabet rykket ud i mindst fire udrykningskøretøjer i forbindelse med meldinger om brand.

Ifølge den indledende anmeldelse er der tale om brand på en husgrund, hvor der er gået ild i en gasgrill, der står placeret under et halvtag.

(Artiklen fortsætter under billedet)

SE OGSÅ: TO UNGE DRÆBT I FÆRDSELSULYKKE

Fremme på stedet kunne brandfolk dog hurtigt melde situationen under kontrol.

Det oplyser Presse-fotos.dks udsendte.

“Beboere havde kunne fjerne gasgrillen fra halvtaget, så flammerne ikke fik fat i selve bygningen,” lyder det.

Der er ikke nogen personer, der skal være kommet til skade under branden, ligesom der ikke er sket større materielle skader.

Annonce
Annonce
Annonce