Firmabil vælter på motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En varebil er væltet af vejen på en motorvej. Brandvæsen, politi og ambulance er netop ankommet til stedet

Mandag eftermiddag ved 13-tiden er der sket et færdselsuheld på E47-motorvejen ved Hvissinge i Glostrup.

Her er en varebil væltet af vejen og er endt ude på et snebelagt græsstykke, hvor den ligger på siden.

(Artiklen fortsætter under billedet)

SE OGSÅ: ANKLAGESKRIFT: 32-ÅRIG KVALTE EMILIE MENG MED PAKKETAPE

Københavns Vestegns Politi er sammen med brandvæsenet og ambulancetjenesten på stedet, hvor man i forbindelse med oprydningsarbejdet har afspærret venstre spor.

Ifølge Vejdirektoratet kan uheldet passeres med forsigtighed.

Det betyder også, at episoden ikke har konsekvenser for trafikken i området.

Der er ikke meldinger om, at føreren af det forulykkede køretøj skal være kommet alvorligt til skade.

Tidshorisonten for den fulde genåbning af motorvejen er ikke nævnt.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce