Oliespild ved vikingeskibsmuseum

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er mandag formiddag sket et mindre oliespild i vandet ved vikingeskibsmuseet på Vindeboder i det nordlige Roskilde.

Beredskabet er i gang med at få suget olien op ad vandet.

Annonce
Annonce
Annonce