Politi og ambulancer i det vestlige Aarhus: Det var falsk alarm

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Både politibiler og ambulancer kom tidligt søndag eftermiddag til Digtergangen i den vestlige Aarhus-bydel, Åbyhøj.

Østjyllands Politi meddeler over for presse-fotos.dk, at det var falsk anmeldelse. Alle tog derfor hjem til deres stationer.

Annonce
Annonce