Større dieselspild på benzintank

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er onsdag eftermiddag sket et større dieselspild på Circle K-benzintanken på Frederiksborgvej i Roskilde.

Der er lagt kattegrus, men foreløbig er der er flere af standerne, som det ikke er muligt at tanke fra på benzinstationen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce