Mand anholdt efter slagsmål: Sigtes for vold

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Politiet anholdt onsdag ved middagstid en mand, som de sigter for vold.

“Han havde deltaget i noget slagsmål. Vi vidste godt, hvilken bil vi skulle lede efter. Og kort efter lykkedes det for en patrulje at spotte bilen og anholde den mistænkte. Så det var godt politiarbejde,” fortæller vagtchef hos Københavns Vestegns Politi, Brian Holm, til presse-fotos.dk

Vagtchefen tilføjer, at ingen kom alvorligt til skade ved slagsmålet.

Annonce
Annonce
Annonce