Brandvæsnet rykker ud til uheld på Stamholmen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tirsdag formiddag er brandvæsnet ankommet til et færdselsuheld på Stamholmen i Hvidovre.

Brandvæsnet ankom til stedet og fik sat advarselsskiltene op for at advare de øvrige trafikanter på stedet.

Der er dog ikke tale om personskade i forbindelse med uheldet.

Annonce
Annonce
Annonce