Bramming: Politiet ude til ødelagt traktor

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag er en traktor ødelagt ved rampen til E20 Esbjergmotorvejen ved Bramming.

Traktoren holder med ødelagte ruder.

Syd- og Sønderjyllands Politi har netop været på stedet og sat afspærringsbånd på.

Presse-fotos.dk er ikke bekendt med de nærmere omstændigheder.

Annonce
Annonce
Annonce