Bil opslugt af flammer på Fyn

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil er natten til torsdag brudt i brand på motorvej E20 ved Odense.
Brandvæsenet er fremme på stedet, men bilen nåede at udbrænde på stedet.
Årsagen til branden er ukendt.

Annonce
Annonce