Spild af maling i Lillerød

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet var fredag aften kaldt til Nymøllevej i Lillerød, hvor der var spildt maling i et større område.

Det lykkedes at få samlet al malingen op, hvorefter brandvæsenet returnerede til stationen.

Annonce
Annonce
Annonce