32-årig mand skabte uro: Smidt af toget og anholdt

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En 32-årig mand blev fredag eftermiddag smidt af toget ved Sorø Station – og anholdt.

“Manden skabte uro i toget. Han var udadreagerende, og han var påvirket af alkohol,” siger vagtchef hos Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, Morten Kronbo, til presse-fotos.dk

“I forbindelse med hans anholdelse var han også voldelig over for patruljen. Så der venter ham en sag for vold mod politiet,” fortæller vagtchefen.

Mandens adfærd faldt sammen med, at togene på strækningen Ringsted-Sorø-Slagelse holdt op med at køre på grund af en nedfalden køreledning (det kan du læse mere om HER og HER).

“Men om der er en sammenhæng mellem de aflyste tog og mandens adfærd, tør jeg ikke sige noget om,” siger Morten Kronbo.

Politipatruljen kørte den anholdte mand til politistationen i Næstved.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce