Brandvæsnet rykker ud til Femern Village

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Søndag formiddag er brandvæsnet ankommet til Femern Village i Rødby, hvor de har fået melding om, at en brandalarm er gået på stedet.

Adressen er blevet undersøgt, og der har ikke været nogen fare for beboerne. Brandvæsnet er kørt fra stedet kort tid efter ankomsten

Annonce
Annonce
Annonce