Se video: To uheld – kæmpe problemer på motorvejen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er mandag morgen sket to færdselsuheld på Holbækmotorvejen med det resultat, at der har dannet sig en enorm kø omkring Brøndbyvester.

Vejdirektoratet skriver på trafikinfo.dk:

“Rute 21 Holbækmotorvejen mellem motorvejskryds Brøndby og Brøndbyvester <2>. Kan passeres via fra- og tilkørsel, uheld, politi og redningsmandskab er på stedet, vejen forventes tidligst ryddet kl. 08:30.”

P4 Trafik skriver på Twitter:

“Pt. spærret i Holbækmotorvejen i udadgående retning mellem fra- og tilkørsel 2 Brøndbyvester. Trafikken sendes op på frakørslen, og kan køre på igen ved tilkørslen.”

Annonce
Annonce