Uheld på motorvej tæt på København: Flere er kommet til skade

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er tirsdag aften sket et færdselsuheld ved den motorvejssammenfletning ved Rødovre, hvor Motorringvejen møder Frederikssundsmotorvejen.

“Der er tre implicerede i færdselsuheldet. Der er en eller flere tilskadekomne. Det har vi ikke fuldt overblik over endnu. Men det er alle kun lettere tilskadekomne,” siger vagtchef hos Københavns Vestegns Politi, Peter Grønbek, til presse-fotos.dk

Uheldet har skabt meget lang kø på Motorring 3, da vejen er delvist spærret.

Annonce
Annonce
Annonce